کسب درآمد

ارزدیجیتال رایگان با سایت کسب درآمد کلیکی CoinPayu

سایت کسب درآمد کلیکی کوین پی یو coinpayu یکی از بهترین سایت های کلیکی (قطره ای) هست که باهاش کار میکنم. سایت coinpayu روش های مختلفی برای کسب ارزدیجیتال رایگان ارائه میده. با سایت coinpayu.com میتونیم بیشتر از ۲۰ ارزدیجیتال مختلف رو بدست بیاوریم.

بررسی کسب درآمد کلیکی Coinpayu

Coinpayu چیست؟

کسب درآمد کلیکی

به زبان ساده، Coinpayu یک وب‌سایت پرداخت به ازای کلیک (PTC) است. در واقع، برای مشاهده تبلیغات و انجام سایر وظایف مرتبط به کاربران پول می دهد. با این حال، برخلاف اکثر پلتفرم های مشابه، Coinpayu به کاربران با بیت کوین پرداخت می کند. سایت کوین پی یو نیازی به احراز هویت ندارد و از همه کشورها امکان فعالیت دارند. پرداخت درآمدها با رمزارز است.

Coinpayu خود را به عنوان یک واسطه بین تبلیغ کنندگان و مخاطبان آنها توصیف می کند. این پلت فرمی را فراهم می کند که تبلیغ کنندگان می توانند با کاربران ارتباط برقرار کنند. Coinpayu برای مشتریان تبلیغاتی خود وعده ترافیک با کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه را می دهد. به گفته این وب سایت، برای تبلیغ کنندگان هزینه ای کمتر از ۱٫۲۰ دلار برای جذب ۱۰۰۰ بازدیدکننده منحصر به فرد به سایت های خود دارد. علاوه بر این، Coinpayu به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که تیلیغات خود را در کشورهای خاص برای نتیجه بهتر فیلتر کنند.

کسب درآمد کلیکی

این پلتفرم تمام ابزارهای راستی آزمایی مورد نیاز برای نظارت بر ترافیک ایجاد شده توسط تبلیغات نمایش داده شده در Coinpayu را فراهم می کند. این وب سایت ادعا می کند که بیش از ۵۰۰۰ تبلیغ کننده از پلتفرم آن برای ایجاد ترافیک استفاده کرده اند و بیش از ۳۱۰ میلیون کلیک انجام داده است.

سایت CoinPayu سیستم عضویت ویژه هم دارد که به کاربران اجازه می دهد با پرداخت هزینه اشتراک، به پیشنهادات پردرآمدتری دسترسی داشته باشند. این بدان معنا نیست که نمی توانید با عضویت رایگان شروع به کسب درآمد کنید. فقط باید زمان و تلاش بیشتری برای کسب درآمد قابل توجه صرف کنید. در مجموع، ۴ طرح اشتراک در Coinpayu وجود دارد. در ادامه مطلب ۳ راه برای کسب ارز دیجیتال رایگان در Coinpayu آورده شده است.

سایت کسب درآمد کوین پی یو با آی پی ایران مشکلی نداره و میتونیم بدون فیلتر شکن از سایت کوین پی یو استفاده کنیم

تبلیغات پولی

همانطور که در تعریف Coinpayu مشخص شده است، عملیات اصلی وب سایت حول تبلیغات پولی متمرکز است. کاربران برای مشاهده تبلیغات و پیروی از دستورالعمل هایی که باعث ایجاد ترافیک برای تبلیغ کنندگان می شود، پول دریافت می کنند. توجه داشته باشید که ۳ کانال اصلی برای تبلیغات پولی وجود دارد. مشاهده لینک ها، تبلیغات ویدیویی و تبلیغات پنجره ای هستند.

کسب درآمد کلیکی:

مشاهده تبلیغات مستلزم این است که کاربران تبلیغات را برای مدت معینی مشاهده کنند تا پاداش دریافت کنند. در اینجا، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تبلیغ را در یک برگه مرورگر جدید باز کنید و اجازه دهید تایمر تمام شود. شما باید در برگه های جدید مرورگر بمانید. هنگامی که تایمر تمام شد، می توانید صفحه را ببندید و روی تبلیغ شناور دیگری کلیک کنید تا یک کار جدید فعال شود. شما بلافاصله پول دریافت می کنید. Coinpayu برای مشاهده موفقیت آمیز یک تبلیغ تا ۶۰ ساتوشی پرداخت می کند.

توجه داشته باشید که ساتوشی کوچکترین واحد قابل تقسیم ۱ بیت کوین است. ۱۰۰۰ ساتوشی در زمان نوشتن این بررسی حدود ۰٫۵ دلار ارزش دارد.

کسب درآمد کلیکی Coinpayu

تبلیغات پنجره ای: تبلیغات پنجره ای شبیه به تبلیغات کلیکی هستند. تنها تفاوت این است که الزامات کمی سخت تر هستند. کاربران باید در صفحه تبلیغات بمانند تا زمانی که تایمر برای کسب بیت کوین تمام شود. وقتی روی یک تبلیغ پنجره کلیک می‌کنید، به صفحه آگهی هدایت می‌شوید که در آن نوار تایمری برای سنجش مدت زمانی که برای تکمیل کار باید منتظر بمانید مشاهده می‌کنید. نشانگر ماوس شما باید در صفحه باقی بماند تا درآمد کسب شده ثبت شود. می توانیم با کلیک بر روی یک تبلیغ پنجره ای تا ۶۰ ساتوشی درآمد کسب کنیم.

تبلیغات ویدیویی: همانطور که از نام آن پیداست، برای کسب پاداش از طریق تبلیغات ویدیویی باید یک ویدیو را تماشا کنید. پس از کلیک بر روی تبلیغ، برای دسترسی به ویدیو باید یک کپچا حل کنید.همچنین یک تایمر وجود دارد که نشان می دهد چقدر طول می کشد تا تبلیغ ویدیویی را تماشا کنید. پس از اتمام زمان سنج، روی تب “Visit Website” کلیک کنید تا به صفحه تبلیغ کننده بروید. وقتی این کار انجام شد، می‌توانید برای تماشای ویدیو پاداش دریافت کنید. Coinpayu برای یک تبلیغ ویدیویی تا ۴۸ ساتوشی پرداخت می کند.

آفروال های کسب درآمد کلیکی

این پلتفرم همچنین دارای دیوارهای پیشنهادی Offerwall است. شامل تبلیغات درون سایت است که از کاربران می‌خواهد کارهای ساده‌ای را برای کسب پاداش انجام دهند. این تبلیغات معمولاً شامل وظایفی هستند که وب سایت ها یا برنامه های تلفن همراه را تبلیغ می کنند. میزان پاداش در قسمت آفر وال ها بسیار بیشتر است، ولی معمولا این تسک ها برای کاربر ایرانی در دسترس نیستند

قسمت معرفی دوستان

Coinpayu همچنین یک برنامه رفرال ارائه می دهد که در آن می توانید با دعوت از تبلیغ کنندگان و افراد جدید کمیسیون دریافت کنید. میزان پاداش معرفی دوستان ۱۰% هست که با تهیه اشتراک ویژه سایت کسب درآمد کلیکی CoinPayU میتوانید این میزان را افزایش دهید

طرح های عضویت سایت Coinpayu

Coinpayu دارای ۳ طرح عضویت پولی و یک بسته اشتراک رایگان است. طرح رایگان، که فقط برای دسترسی به قسمت کسب درآمد نیاز به ثبت نام دارد. وقتی هر یک از طرح های پولی را انتخاب می کنید، Coinpayu به شما امکان می دهد به تبلیغات و دیوارهای پیشنهادی بسیار پرارزش دسترسی داشته باشید.

کسب ارزدیجیتال با سایت کلیکی

برداشت درآمد

من چندین بار از سایت کوین پی یو، برداشت درآمد داشتم، مزیت سایت Coinpayu میزان حداقل برداشت مناسب است.

به یاد داشته باشید که گفتیم که Coinpayu روی پرداخت های رمزنگاری متمرکز شده است. روش های پرداخت پشتیبانی شده آن با ارزهای دیجیتال مختلف است. Coinpayu از کیف پول های بیت کوین، لایت کوین، دوج کوین و اتریوم پشتیبانی می کند. روش‌های پرداخت دیگر Payeer و Faucetpay هستند که کیف پول‌های چند ارز دیجیتال هستند.

حداقل محدودیت ۵۰۰۰ ساتوشی برای برداشت های پردازش شده با کیف پول های Dogecoin، Litecoin، Faucetpay و Payeer وجود دارد. برای برداشت بیت کوین باید به آستانه پرداخت ۱۰۰۰۰ ساتوشی و زمانی که اتریوم روش پرداخت انتخابی شما باشد به ۵۰۰۰۰ ساتوشی برسید. توجه داشته باشید که تمام گزینه های پرداخت موجود در Coinpayu، به جز اتریوم، با کارمزد تراکنش صفر همراه هستند. برای پردازش پرداخت های اتریوم، باید ۰٫۰۰۵ ETH پرداخت کنید.

Coinpayu علاوه بر صفحه پرسش‌های متداول، پشتیبانی ایمیل و پشتیبانی رسانه‌های اجتماعی را نیز ارائه می‌کند.

مزایای کسب درآمد کلیکی Coinpayu چیست؟

کوین پی یو یک وب سایت PTC مورد تائید است

Coinpayu یک کلاهبرداری (اسکم) نیست.به کاربران برای انجام کارهای مختلف مبتنی بر تبلیغات، ارز دیجیتال را پاداش می‌دهد. اگرچه برخی می توانند استدلال کنند که پاداش ها در مقایسه با سایر وب سایت ها کم است، اما چیزی از این واقعیت که Coinpayu یک پلتفرم قانونی است کم نمی کند.

چندین فرصت پاداش وجود دارد

با قضاوت بر اساس تعداد گزینه های کسب درآمد ارائه شده به کاربران، Coinpayu به عنوان یک وب سایت کسب درآمد کلیکی PTC از نظر حجم تبلیغات برجسته برتر است. از آنجایی که Coinpayu خود را به عنوان یک گزینه ایده آل برای تبلیغ کنندگان معرفی کرده است، همیشه فرصت های متعددی برای کسب پاداش خواهید داشت. همچنین، این واقعیت که Coinpayu حداکثر ۴ استراتژی کسب درآمد ارائه می دهد، پلتفرم آن را برای کاربران جذاب می کند.

Coinpayu سازگار با موبایل است

این پلتفرم از طراحی سازگار با موبایل استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که کاربران از هر ذره ای از زمانی که برای پیمایش وب سایت صرف می کنند، لذت می برند، حتی زمانی که از دستگاه های تلفن همراه خود به آن دسترسی دارند.

بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را به عنوان پاداش پرداخت می کند.

وب‌سایت‌های PTC زیادی وجود ندارند که فرصت‌هایی برای کسب بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال فراهم کنند. به این ترتیب، قابل ستایش است که Coinpayu وب سایتی ایجاد کرده است که متعهد به پاداش دادن به کاربران با ارزهای دیجیتال است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دکمه بازگشت به بالا