دیفای

معرفی ۳ آلت‌کوین با قیمت کمتر از ۲ دلار که پتانسیل رشد ۲ هزار درصدی دارند!

آلت‌کوین با پتانسیل رشد بالا در ۲۰۲۴

آلت‌کوین کاردانو (ADA)، ریپل (XRP) و پالیگان (MATIC)، سه ارز دیجیتال با قیمت زیر ۲ دلاری هستند که به گفته تحلیلگران بازار، در سال ۲۰۲۴، پتانسیل رشد بیش از ۲۰۰۰ درصدی را دارند. با توجه به پیش‌بینی صعودی شدن بازار ارز دیجیتال در سال نوی میلادی، احتمال ایجاد رالی قیمتی در چارت این ارزهای دیجیتال بسیار بالا است.

کاردانو: یک پلتفرم قرارداد هوشمند پایدار

این ارز دیجیتال در حال حاضر، ۰٫۶۲۸۱ دلار قیمت دارد و ارزش بازار آن، ۲۱٫۲ میلیارد دلار است. رویکرد منحصربه‌فرد این بلاکچین در تمرکز بر پایداری و مقیاس‌پذیری، موجب تمایز آن از سایر بلاکچین‌ها شده است. بسیاری از کارشناسان معتقدند که کاردانو قیمتی کمتر از ارزش واقعی خود دارد.

نیروی محرکه رشد بالقوه کاردانو، توسعه مستمر به رهبری شرکت Input Output Global (IOG) است. این شرکت مسئول ارتقای قابلیت‌های بلاکچین کاردانو است که می‌تواند به پذیرش گسترده‌تر و در نتیجه، افزایش قیمت ADA منجر شود. پیش‌بینی‌ می‌شود که قیمت این ارز دیجیتال با ۲۰۰۰ درصد افزایش به حدود ۱۲٫۴ دلار برسد.

3 crypto for possible 20x gain 1

ریپل: یک پلتفرم معاملاتی بین‌المللی

ارز دیجیتال ریپل در حال حاضر ۰٫۶۲۷۹ دلار قیمت دارد و ارزش بازار آن، ۳۳٫۵ میلیارد دلار است. ریپل یک ارز دیجیتال است که به منظور انجام سریع و کم‌هزینه تراکنش‌های بین‌المللی طراحی شده است. این ارز دیجیتال در رتبه‌بندی ارزش بازار در رتبه ششم قرار دارد. پتانسیل رشد XRP به پذیرش فزاینده آن توسط مؤسسات و کسب‌وکارها وابسته است.

3 crypto for possible 20x gain 2

ریپل‌لبز همواره در ایجاد مشارکت‌هایی با هدف ترویج استفاده از XRP در تسویه‌حساب‌های بین‌المللی، فعال بوده است. با بهبود وضوح نظارتی، ریپل در ابعاد گسترده‌تری مورد پذیرش قرار خواهد گرفت که این موضوع می‌تواند قیمت آن را افزایش دهد. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این ارز دیجیتال رشدی ۲۰۰۰ درصدی را تجربه کند و قیمت آن به ۱۲٫۶۶۸ دلار برسد.

پالیگان: یک راه‌‌حل لایه دوم مبتنی بر اتریوم

آلت‌کوین پالیگان در حال حاضر ۱٫۰۱۴ دلار قیمت دارد و ارزش بازار آن، ۹٫۱ میلیارد دلار است. این بلاکچین با همکاری با شرکت‌های بزرگ و راه‌اندازی راه‌حل‌های نوآورانه مانند Polygon CDK برای صرافی‌ها، مورد توجه قرار گرفته است.

3 crypto for possible 20x gain 3

سرمایه‌گذاری پالیگان در زیرساخت‌ها و پذیرش فزاینده آن توسط فعالان بازار، زمینه را برای افزایش بالقوه قیمت آن فراهم کرده است. به گفته تحلیلگران، این ارز دیجیتال نیز پتانسیل رشد ۲۰۰۰ درصدی را دارد و در نتیجه این رشد، قیمت آن به حدود ۲۰ دلار خواهد رسید.

منبع: کریپتو تیکر
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دکمه بازگشت به بالا