دیفای

تحلیل قیمت Bonk: آیا BONK در سال ۲۰۲۴ هم به صعود خود ادامه خواهد داد؟

تحلیل قیمت Bonk


میم کوین محبوب بانک (BONK) در اکوسیستم سولانا (SOL)، با رشد قابل‌توجه ۳۱۰ درصدی خود در دسامبر ۲۰۲۳، علی‌رغم آشفتگی‌های اخیر بازار، از جمله خطاهای سیستم بازپرداخت بدهی صرافی مت گاکس (Mt. Gox)، موج جدیدی از انعطاف‌پذیری و امید به آینده را در سال ۲۰۲۴ ایجاد کرده است. در این میان، تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بانک در بحبوحه نوسانات بازار و نیز افزایش علاقه به این میم کوین در سال ۲۰۲۴، به ۰٫۰۰۰۰۱۸۵۷ دلار برسد.
در راستای تحلیل قیمت BONK و احساسات فعلی بازار، اندیکاتور مکدی (MACD)، یک کراس‌اور صعودی بالقوه را نشان می‌دهد که نمایانگر یک روند صعودی قریب‌الوقوع است. اندیکاتور قدرت نسبی (RSI) نیز بالاتر از ۵۰ است که احساسات صعودی بازار را تقویت می‌کند. در همین حال، شاخص باندهای بولینگر (Bollinger Bands) نشان‌دهنده کاهش نوسانات است که به تثبیت احتمالی قیمت اشاره دارد. این جنبه‌های تکنیکال به‌ همراه یک اسیلاتور خنثی، باعث افزایش اعتماد به آینده BONK می‌شود.

Ramzarzخرید سریع BONK!
با یک کلیک بونک را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید BONK

در معاملات اخیر و در نمودار ۴ ساعته، فروشندگان سعی کردند قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۵۰ که روی ۰٫۰۰۰۰۱۱۷۸ دلار قرار دارد، رسانند اما با حمایت قوی خریداران در این سطح، موفق نشدند. این فشار خرید منجر به بازگشت قیمت به محدوده عرضه در ۰٫۰۰۰۰۱۳۹۳ دلار شد. همچنین جفت ارز BONK/USD در نمودار، چندین الگوی کف دوقلو را تشکیل داده که اغلب به‌ عنوان شاخصی برای یک روند صعودی بالقوه در نظر گرفته می‌شود. در همین راستا، تغییر احساسات بازار از نزولی به خنثی، منعکس‌کننده رویکرد محتاطانه-خوش‌بینانه توسط اندیکاتورها است.
تحلیل قیمت Bonkدر حال حاضر، BONK در جایگاه ۸۰ بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد و دارای ارزش بازار ۹۲۲ میلیون دلاری است.

Source link

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دکمه بازگشت به بالا