استخراج رمزارز

پیش‌بینی اهداف قیمتی اتریوم در سال ۲۰۲۴ توسط تحلیلگر معروف بازار!

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قیمت بیت کوین (BTC) در آستانه تأیید احتمالی ETF اسپات این ارز دیجیتال در ایالات متحده، ۷ درصد افزایش یافت و از مرز ۴۵۰۰۰ دلار گذشت. آلت‌کوین‌ها نیز از این افزایش قیمت پیروی کردند و در همین راستا، قیمت اتریوم (ETH) بار دیگر با افزایش ۵ درصدی به ۲۴۰۰ دلار نزدیک شد.
شاخص‌های آن‌چین اتریوم نشان می‌دهند که در آینده افزایش بسیار بیشتری در پیش است و پیش‌بینی‌ می‌شود که قیمت ETH تا پایان سال جدید، تا ۱۰۰۰۰ دلار افزایش یابد.
علی مارتینز، تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، یک چشم‌انداز صعودی را برای اتریوم متصور است. مارتینز با تأکید بر عدم وجود موانع عرضه قابل‌توجه که می‌تواند راه را برای سودهای بالقوه تا ۲۷۰۰ دلار یا فراتر از آن هموار کند، مسیری امیدوارکننده را برای اتریوم ترسیم کرد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علاوه بر این، تقاضای بالایی در ۲۰۰۰ دلار وجود دارد و این سطح می‌تواند به عنوان یک حمایت قوی عمل کند. مارتینز خاطرنشان کرد که طبق داده‌ها، اهداف قیمتی قابل توجه بعدی برای اتریوم، ۳۸۳۰ و ۵۱۰۰ دلار خواهند بود.
یکی دیگر از شاخص‌های مثبت اتریوم، کاهش شدید موجودی آن در صرافی‌ها است. موجودی توکن‌های ETH در صرافی‌ها از زمان آغاز به کار این بلاکچین، به یک کف بی‌سابقه رسیده است. اتریوم موجود در صرافی‌ها اکنون تنها ۸٫۰۴ درصد از کل موجودی ETH را شامل می‌شود. کاهش موجودی در صرافی‌ها به طور کلی به عنوان یک نشانه‌ صعودی تلقی می‌شود.
1 3از طرفی، ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیان‌گذار اتریوم، اخیراً نقشه راهی را به اشتراک گذاشته و در آن، فرآیند بهبود کارایی سیستم اثبات سهام (PoS) این بلاکچین را مشخص کرده است. این خبر نیز می‌تواند به نوبه خود به رشد قیمت ETH کمک کند.





Source link

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دکمه بازگشت به بالا